Gå til innhold
Arkivverket

[#15663] Semmingsen

Gjest Unni Caspersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Caspersen

Peder Martin ble uægte født 19.03.1864 i Øvre Sogn av Tingvold prestegjeld av mor Berit Simonsdatter,født 1828, og far Semming Semmingsen. Han ble senere adoptert av en familie fra Vestlandet, og ble hetende Torvig. Kan noen hjelpe meg med å finne hans biologiske far og mor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

I FS er han ved dåpen ført opp som Peder MAGNUS, døpt 1. mai 1864 (Tingvoll). Da er mor hans (i FS) oppført som Berit SIVERSdtr. Det er videre oppført en Semming Semmingsen som døpt 12.03.1843 i Stangvik (M&R) med foreldre Semming Semmingsen og Mari Pedersdtr....Jeg finner en Semming Semmingsen og ei Mari Pedersdtr som gifter seg 9.11.1842 i Ringebu, men om dette er de riktige, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

En kandidat for mor hans er: Berit Simonsdatter f 15.05.1829 (Ore?) Tingvoll med foreldre Simon Olsen og Mari Andersdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.