Gjest Jan Frode Johansen Skrevet Juni 20, 2003 Del Skrevet Juni 20, 2003 Finnes det noen kilder som kan forklare de latinske sykdomsnavnene i Kirkeboken ? mvh Jan Frode Johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Gran Skjæret Skrevet Juni 20, 2003 Del Skrevet Juni 20, 2003 Kjøp deg ei medisinsk ordbok. Selv har jeg ei lita og tynn bok som heter Medisinske Faguttrykk, utgitt på Lutherstiftelsen i 1965. Jeg ser inne i boka at jeg betalte kr. 6.60 da jeg kjøpte den i 1968. Det finnes sikkert noen av nyere dato i handelen. Hilsen Astrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Fjogstad Skrevet Juni 20, 2003 Del Skrevet Juni 20, 2003 Det var et godt råd gitt i siste innlegg, men siden det kanskje mange som har behov her i forumet, vedlegges en link:http://www.helhetsdoktorn.nu/ordlista.htmDet kan være vanskelig å finne frem på nettet, og svenskesiden her gir mange muligheter.Mvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts