Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#16033] Døde i Bergen 1912-1972, Berge Christiansen død 1914

Recommended Posts

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Har noen anledning til å sjekke om det stemmer at denne Berge Christiansen var født i Manger 1871, og etterlot seg konen Sofie og sønnen Karl Johan f. 1901?Nummer: 275 Christiansen Berge mellembud Jul 30 1914: Lenke

Hmmm. Hvor er min mann blitt av da, tro? Konen dør som Sofie A. Kristiansen i Bergen, men Berge, som var født Sylta på Radøy har jeg ikke funnet. Jeg får lete videre! Mange takk for oppslagshjelp!

Gjest Yngve Nedrebø

Sofie A. Kristiansen, født i Haus 23. juli 1878, døde i Bergen i 1949, og som enke etter motorbåtfører Teodor Kristiansen, som døde 17. juli 1918.Ved folketellingen i Bergen 1912 finner jeg ikke Berge Kristiansen, født 1871 i Manger.

Da er jeg jo helt på villspor her! Fullstendig! Det var jammen greit du kom på banen - takk igjen!Paret jeg søker er disse: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vigd1816&variabel=0&postnr=30279&fulle=true&spraak=n>LenkeBerge Kristians. Sylte og Sofie Alvilde Johannesdtr. Hammersland gift 19 Feb 1899 i Årstad. Paret er i 1900-tellingen å finne i Nedre Strimmelen, Årstad:

PS: Når jeg nå likevel har lagt alt på bordet i feil forum, så trenger jeg hjelp til å finne Sofie Alvildes foreldre også, hun er født 1881-82 i Fana. Hvis det er tid og anledning.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.