Gjest Vera Hagen Skrevet Juli 23, 2003 Del Skrevet Juli 23, 2003 Kan noen forklare meg hvordan jeg får til 'lenke' når jeg lager innlegg? Når jeg markerer og kopierer får jeg fram adressen. Men dere har ordet 'lenke' i innleggene. Hvordan gjør jeg det?Mvh Vera Hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Yngve Nedrebø Skrevet Juli 23, 2003 Del Skrevet Juli 23, 2003 Setter du inn den markerte og kopierte adressen i teksten, vil den oftest, men ikke alltid, stå som lenke i teksten som blir synlig i innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila N. Christiansen Skrevet Juli 23, 2003 Del Skrevet Juli 23, 2003 Ordet 'lenke' for lenken var noe Jan O. fixet fordi når vi la inn laaange lenker, ble innleggene breeede. SÅ, Jan (tror det var han) ordnet slik at når vi legger lenker fra f.eks. digitalarkivets kilder vil de bli skult under ordet LenkeFeks.: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=nyttinnlegg&temanr=16299&debatt=brukar&spraak=>Lenketror jeg blir 'lenke', men dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Vera Hagen Skrevet Juli 24, 2003 Del Skrevet Juli 24, 2003 Takk for svar, Yngve og Laila. Jeg kunne jo mer enn jeg visste om. Fint å kikke inn i hjemmesiden din også, Laila. Vålerenga er bra, selv for en Bøler-boer! Hilsen Vera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts