Gjest Yvonne Trengereid Skrevet August 6, 2003 Del Skrevet August 6, 2003 Johanne Christiane(a) Buntz var uektefødt datter av uk Johan Godtfried Buntz. Hun var født i 1819, og under 'døpte' er det ikke særlig mer info å hente. Finner ikke henne under 'døde'. Ekteskap og barn osv. er greit. Hennes far finner jeg ikke i andre kategorier enn datterens dåp, og han må da etter min beregning være tilflyttet fra utlandet. I hovedgrunn er det derav Johan Godtfried Buntz jeg trenger mest hjelp til. På forhånd; tusen takk for hjelpen!!!!mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet August 6, 2003 Del Skrevet August 6, 2003 Er det ikke ham som gifter seg her? Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet August 6, 2003 Del Skrevet August 6, 2003 Jeg tror muligens du finner ham død her LenkeHvis du leter under døpte, finner du at han hadde flere barn. Hans yrke er fellbereder, og at han under døde omtales som hanskemaker er derfor ikke underlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts