Gå til innhold
Arkivverket

[#16620] US Census 1920 - Martin Martins og Andrew Martinsen (Falkevik)

Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg prøver meg med eit nytt tema for å identifisere Malene; kanskje har ho slektningar som kan bekrefte eller avkrefte samanhengar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ei tilleggsopplysning: Ellis Island fortel meg at Malene Martins skulle til mannen sin i Point Pleasant, NJ, då ho kom til USA i 1914.Kan det gjere det lettare å finne Andrew i 1920, eller til og med 1910?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Sprøtt at jeg ikke fant ham med en gang... jaja. Han var indexert som Martine, Andrew...Martins, Andrew, Head, owns his home, free of mortgage, 35 yrs married, imm. i 1901, Na 1913. f. i Norway av norske foreldre, fisherman på fishery.Martins, Milana, wife, 33 yrs., imm 1909, f. i Norge av Norsker foreldrebarna: Agnes, 8 x/12 år, f. i New York av norske foreldre Olga , 9 x/12 år, f. i Norge!! av norske foreldre. Martin, 2 x/12 år, f. i New Jersey av norske foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, som du seier, alt passar så bra, men så passar det ikkje heilt like vel.. Det var denne immigrasjonen som er sett til 1901, det var ein strek i rekninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Ja, men jeg finner dem ikke. Det er kinesere og indere som indexerer, de er ikke gode på slike fine bokstaver som vi har :) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Av og til lurer eg på om eg skal tru på tankeoverføring.. For same dag som eg sat her på berget og bestemte meg for å dra Falkevik-brørne fram frå 'nøttebunken', sat ei niese av dei i Danmark og svarte på eit gammalt brev frå meg; ho har angiveleg ingen informasjon, men eg skal skrive og konfrontere henne med dei namna vi har grave fram her - er vi på rett spor, tippar eg ho vil kjenne att namna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.