Gjest Anne Merete Ranum Aas, tlf. ktr. 22 02 27 02 Skrevet August 26, 2003 Del Skrevet August 26, 2003 En av mine forfedre (mødre) heter Maren Rasmusdatter Pauludana. I 1675 forærer hun og mannen Jørgen Andersen Brochmann en 12-armet lysekrone til Ski (gamle) kirke. Kjenner du, eller noen andre, noe om Pauludan(a)-familien? Pauludanas våpen hadde blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Inger Eide Skrevet August 26, 2003 Del Skrevet August 26, 2003 Du kan jo begynne på adressen nedefor.Den tar deg til en oversikt over Pauludan på Simon Ellefsens side. Ellers har jeg sett navnet i en rekke sammenhager ved ekteskapsinngåelse i en rekke slekter.http://www.nose.dk/Norge/paludan.html Vennlig hilsen IE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Else B. Rustad Skrevet August 26, 2003 Del Skrevet August 26, 2003 Til Anne Merete: Jeg har endel trykt materiale vedr. 'de gamle Paludaner' i Viborg, Danmark. Hvis du vil, kan jeg ta kopier og sende til deg? (Har selv også en 'formor' Paludan!) Mvh Else B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet August 26, 2003 Del Skrevet August 26, 2003 Søk på 'Paludan' i søkevinduet oppe til høyre, så får du treff på flere debatter i dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet August 26, 2003 Del Skrevet August 26, 2003 Til Anne Merete Ranum Aas:Ved å legge ditt telefonnummer i navnefeltet (forfattar), forlenger du dette for hele den første siden. Tittelfeltet får mindre plass, og antall innlegg på førstesiden blir betraktelig redusert. Du kan heller legge inn ditt telefonnummer under 'heimstad'.MVh Astrid Ryen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts