Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#16798] Erik Emil, f. 1943 i Haugesund

Recommended Posts

Gjest Otto Jørgensen

Ja du sier noe. :=))) Jeg var så opptatt av opplysningen at faktens tanken ikke kom meg i hug.Jeg har en del i Sverige og var vel så overrasket over å finne navnet da jeg tittet i denne boken at jeg anså dette for å være så lenge siden at dette var umulig.Takk for at du satte meg tilbake til riktig tidsalder :=)))

• 2 år senere...
Gjest Otto Jørgensen

Har funnet at ha heter Allam Eugen og var født i 1920, men ikke hvor!! Alfhild har jeg at hun skal hete Alfhild Karense, og ikke mer og sansynligvis født i 1921, men ikke mer. De ble gift en gang men ikke når. Har tre barn Erik f. 1943, Karen f.? og Anne f. ? og hvor?

Gjest Anita Riise

Vi i Digitalarkivet seier oss leie for at vi har oversett at her har vore lagt ut opplysingar om identifiserbare, nolevande personar i denne debatten. Enkelte fakta er no fjerna for å anonymisere vedkomande.Generelt gjeld det at vi ikkje skal ha opplysingar om nolevande personar i debattane på desse sidene. Om vi ikkje kjenner til om vedkomande framleis er i live, så set vi grensa ved dei som er fødd etter 1920.Denne debatten blir det no sett sluttstrek for. Men det er høve til å starte eit nytt tema om slekta, så lenge ein ikkje omtalar nolevande personar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.