Gå til innhold
Arkivverket

[#16861] Har du dokumenterte aner til adelen og er klar over det?

Gjest Knut Fjogstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Fjogstad

Hvis du ser på siste innlegg i tema nr. 10759, så var det en debatt som kunne vært avsluttet etter et tilsvar. Men ingen hadde kilden for hånden - eller tenkte på den.Den andre setningen innebærer noe alle slektsgranskere har vært borte i. Det kildekravet som der stilles av den som har dem, ville være en fortreffelighet når det gjelder dem i disse spesialtemaene. Derfor er slikt positivt - med null demping.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Setningen:Dem som du nå nevner kan sikkert også andre bidra med til oppklaring - og kanskje - er kommer du tilbake i et av disse spesialtemaene om igjen.Jeg har kunnet lese i flere år, både utenat og innenat, men har fremdeles problemer med å forstå denne setningen.Det skyldes helt sikkert min manglende kjennskap til intern kode blant 'eierne' av debattforum, men, som sagt, la ikke det legge noen demper på debatten.; o} Knut F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

Jeg ser det nå Knut Fasting, at det var en 'er' som feilaktig var kommet med, slik at setningen nå er rettet til følgende:'Dem som du nå nevner kan sikkert også andre bidra med til oppklaring - og kanskje - kommer du tilbake i et av disse spesialtemaene om igjen.'Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.