Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#17319] Marte Jacobsdatter f ca 1785, Jacob Kalhaugen

Recommended Posts

Gjest Ivar Fylling

Marte Jacobsdatter Kalhaugen vart gift med korporal Martinus Iversen Muri frå Valldal i KK i Bergen 27 okt 1811. Ho er innført som 1 div. pike.Dei busette seg i Valldal og fekk etterkomarar der. Er det nokon som veit kvar Jacob Kalhaugen(?) kan finnast?Ivar Fylling

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det nermeste en ser ut for å komme til dette navnet, Kalhaugen, er i Haslo i Sogn.I FT 1865 : Kalhagen og Kalhagehaug i Hafslo, S & FI FT 1801 : Kalhag i Hafslo, S & FI 1701 : Kalhage i Holmedal, S & FKanskje en ide å undersøke der?mvh Kjellaug

Gjest Ivar Fylling

Takk for tipsa! Eg trur eg har eliminert Kalhaugen i Surnadal. Aktuelle bygdebøker som dekkjer Holmedal, Hafslo, Vangen, Skånevik og Vikør har eg ikkje fått tak i enno. Eg meiner å ha høyrt om ein plass som heiter Kalfaret. Kan det ha vore ein 'Kalhaug' der? Ivar F.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.