Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#18051] Døde i Bergen 1912 - 1972

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var født i Manger 13. desember 1864. Hun var enke etter Jan Birkeland, død 12. juli 1918, og som arvinger er det nevnt 8 barn, og to døtre av en avdød sønn: Ragna, i Toronto, Martin, Chicago, Borghild, Canada, Hjalmar, Oslo. Emma, USA, Georg, Oslo. Solveig, Bergen, Margit, Bergen, Brynjulf, død, etterlatt seg to døtre, bosatt i Bergen.

Gjest Tore Turøy

Tusen takk for svar, men det var nok ikkje henne eg var på jakt etter. Ho som eg søkjer etter heitte Karine Johanne Olsdatter og var fødd i 1871. [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HERDDAAP&variabel=0&postnr=1780&fulle=true&spraak=n>Lenke .Ho gifta seg i 1901 med Karl Martin Sivertsen Birkeland Lenke .Han døydde i 1908

Gjest Tore Turøy

Eg trur eg har funne henne gift opp att i Bergen i 1910 LenkeKan du finne ut om ei av desse to var fødd 01.04.1871?46511 116 Nikolaisen Karine Aug 13 194264074 95 Olsen Karine Johanne Ladegårdsgt. 34 B Mar 21 1960Og i tilfelle, kven var arvingar?Mvh Tore Turøy

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.