Gå til innhold
Arkivverket

[#18142] Peder Gundersen f. 1866, gift i Bergen

Gjest Frank Andreas Gundersen
 Del

Recommended Posts

Hei.... Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut mer om min Oldefar Peder Gundersen f. 1866. Han var gift med Mathilde Amalie Svendsen f. 1870. De giftet seg november 9, 1890 i Nykirken De fikk så vidt jeg vet 9 barn. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor han kommer fra, hvem foreldrene var, data på barna, brødre søstre...... Håper på positive svar..... Franken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Vigselen viser jo at Peder var født i Domkirkens sogn: LenkeOg da bør han vel finnes blant de døpte? Eventuelt kan du jo forsøke en etterlysning i arkivforumet, et oppslag i originalen vil vel vise om navn på foreldre står oppført ved vigselen i 1890.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Anmarkrud

Døpte i Bergen. 1892 f.6/1 Georg Antoni. Far malersvend Peder Gundersen f.1866 Bergen Mor Mathilde Amalie Svensen f.1869 Bosted Skottesalsmug 3.1893 f.6/6 Sigrid Magdalene .Far Malersvend Peder Gunnersen f. 1867 Mor Mathilde Amalie Svensen f.1870 .Bosted Skottesalsmug 9. Her er sønn opkalla etter morfar , kanskje dattera er oppkalla etter farmor ?Mvh.Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det mange raske tilbakemeldinger :-). Peder og Mathilde Amalie hadde mange barn. Har bare fått verifisert 4 av dem, og der er Sigrid Magdalene f.1893 d.1897, Gullborg Sigrid Magdalene f. 1897, Georg Antoni Gundersen f.1892, Trygve Andreas Gundersen f. ca.1901, Marius Gundersen, Anni(e), Petra Gundersen, Magdalon Gundersen, Hagbart Gundersen. Tar gjerne imot mer hjelp ;-) MVH Frank A. Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.