Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#18278] Anne Agnethe Zachariassen 1845 Chr. ?

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Siden jeg har fått fin hjelp i innlegg 18146 så prøver jeg meg med en til i samme slekt.Sønnen etter Arne og Elen i innlegg 18146, Andreas Nilsen, ble gift 2.gang 17/3 1878 G.Aker/Ø.Aker (står i begge bøkene) med pike Anne Agnethe Zachariassen Ø.Aker,bosted?Grønvold, f.Chr. 6/6 1845, far Martin Zakariassen.Nå mener jeg at jeg har gjennomgått alle kirkebøker for Chra. for fødte og konfirmerte.Jeg har funnet 1 Anne Agnethe f.6/6 og dpt.12/6 1845 på Rikshospitalet. Foreldre: pike Caroline Lovise Hansd. Angitt som barnets far gartnerdreng Martin Pedersen på Ruseløkvn. Faddere: konen Maren Hansd., pike Kirstine Pedersen, skomakerarb. Hans Tostensen og skomakerdreng Ferdinand Rasmussen.Jeg fant ikke konfirmasjonen.1865, og kanskje Anne Agnethe [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60301&variabel=0&postnr=28600&fulle=true&spraak=n>LenkeFamilien i 1900:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.