Gå til innhold
Arkivverket

[#18694] Kamilla Andersen,Eidsvold

Gjest Linda Solvang
 Del

Recommended Posts

Gjest Linda Solvang

Jeg søker etter informasjon om Kamilla Andersen,født 1888 på Eidsvold. På 1900 tellinga finner jeg foreldrene hennes som Lars Andersen,født 1852 på Eidsvold og Anna Pauline Finsdatter,født 1862 i Aadalen. På et tidspunkt flyttet de til Modum og de fikk fire barn til som alle er født i Kristiania. Kamilla Andersen ble gift med en Kristian Fredrik Johansen,født 1882 i Larvik.Men jeg finner ikke noe informasjon om hvor eller når. All informasjon om en eller flere av disse personene tas i mot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Jeg har ikke så mye info omKamilla, men jeg har en del om hennes fars slekt i Eidsvoll:Lars Andersen fra Sørli i Gullverket, f.07.02.1852, g.1886 Anna Pauline Finsdatter fra Kullbråten, Nordstua Trauten, Sand i Nord-Odalen, f. 04.08.1862. Til Lillelund Modum Buskerud. Barn 1900: Kamilla 88, Kristian 90, Asta Marie 95, Lorang Arvid 98, Paul Fridtjof 00Hans foreldre: Anders Jonsen fra Sørli i Gullverket, f. o. 1815, d. 11.11.1885, gm. Anne Martea Kristensdatter fra Nystun Elstad, f. o. 1820, d. 06.12.1899. De bodde først i Gullverket, men flyttet o. 1861 til plassen Sørli, Fossum ved Eidsvoll Verk. Ønsker du mer info, send gjerne e-post: oivindson@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.