Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#18737] God jul til alle på DA !

Recommended Posts

Gjest Vidar Holum

Vil bare ønske dere alle God Jul og Godt Nyttår. Og vil også gi en spesiell digital klem til Laila og takke for samarbeidet i 2003, det har vært både morro og inspirerende.Jammen var vi ikke så heldig å kunne snike oss forbi en av lukene i et ubevoktet øyeblikk takket være Anette. Julegaven kan der se her: www.kroa.netSå da er det snart bare det å sette ut grøten til nissen som mangler. Har enda igjen å kjøpe et par helt unyttige julegaver til svigerfar og et par andre jeg ikke vil nevne her.Så da sier jeg bare God Jul hilsen Vidar Holum

Gjest Nancy (Fostervold) Halvorson

Laila, Merry Christmas to you and yours. You translated some postcards for me a few months ago, which I'm so grateful for. I've been doing great with finding more and more family and information about them. Everyone that has helped me on this debate forum has been just great!! Some people have sugarplums dancing in their head and I have names and dates!! It's been hard to stop long enough to get ready for the holidays, I don't want presents for Christmas, I want church records and birth certificates, etc.......... Nancy (Fostervold) Halvorson

Gjest Tor Kenneth Talmo

Idet det bare er minutter igjen til mølja skal nytes, vil jeg kaste meg på karusellen her og Ønske Alle En Fredelig Jul og et riktig Godt Nyttaar.Takk til ansatte og frivillige hjelpere.Til Laila; Det var et praktbilde - stemningsbilde - av ei flott kjerke - nå også med tak.hilsen Tor Kenneth

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.