Gå til innhold
Arkivverket

[#18737] God jul til alle på DA !

Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Fjogstad

Fra et noe førjulskjølig Agder ønskes en riktig God Jul - ikke minst til dem som iblant kommer med innlegg som gjør at 'man' får meraktivisert de uante ressurser som iblant fremkommer.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Hansen

Englar finns dom ? spør Laila i et anna innlegg. Javisst ! Ho er sjøl en av dem.Eg ønsker alle englar ei meiningsfyllt Jul og et Godt Nytt År med minst litt framgang fra det gamle !-Olaf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Holum

Vil bare ønske dere alle God Jul og Godt Nyttår. Og vil også gi en spesiell digital klem til Laila og takke for samarbeidet i 2003, det har vært både morro og inspirerende.Jammen var vi ikke så heldig å kunne snike oss forbi en av lukene i et ubevoktet øyeblikk takket være Anette. Julegaven kan der se her: www.kroa.netSå da er det snart bare det å sette ut grøten til nissen som mangler. Har enda igjen å kjøpe et par helt unyttige julegaver til svigerfar og et par andre jeg ikke vil nevne her.Så da sier jeg bare God Jul hilsen Vidar Holum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørn Olsen

Hei. Jeg vil ønske alle brukere av forumet en god jul og et godt nytt år. Takk for nyttige innspill i mine 'slektsforskning grublerier'. mvh Jørn Olsen Langangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En riktig god jul og et fredfullt godt nyttår ønskes dere alle. En spesiell hilsen til de i Digitalarkivet som har gjort dette forumet mulig.Vil og benytte anledningen til å takke for all hjelpen jeg har fått.Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Erik Andal

En riktig fredfyllt fredelig god jul til dere alle. Måtte vi hjelpe hverandre like godt som vi har gjort, eller kanskje legge oss i selen og hjelpe litt bedre??UANSETT, FREDFELIG JUL..Kjell-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

God jul til alle på forumet.Har i dag fått en ny slektsbok i hus (Midsund Gard og slekt II) et praktverk på over 700 sider med mange gamle aner, så nå er jula redda.Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ei god jol ynskjes alle, kor dei måtte vera i verda. Her i Arendal 'raber det no frå tåga' - med andre ord: me har fengje tøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nancy (Fostervold) Halvorson

Laila, Merry Christmas to you and yours. You translated some postcards for me a few months ago, which I'm so grateful for. I've been doing great with finding more and more family and information about them. Everyone that has helped me on this debate forum has been just great!! Some people have sugarplums dancing in their head and I have names and dates!! It's been hard to stop long enough to get ready for the holidays, I don't want presents for Christmas, I want church records and birth certificates, etc.......... Nancy (Fostervold) Halvorson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Ønsker alle en gledelig jul og et fredfylt nyttår 2004. Samtidig takker jeg for all hjelp som jeg har fått fra så mange av dere siste halvår. Vennlig hilsen Inger Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kenneth Talmo

Idet det bare er minutter igjen til mølja skal nytes, vil jeg kaste meg på karusellen her og Ønske Alle En Fredelig Jul og et riktig Godt Nyttaar.Takk til ansatte og frivillige hjelpere.Til Laila; Det var et praktbilde - stemningsbilde - av ei flott kjerke - nå også med tak.hilsen Tor Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Jeg vil også ønske en god og fredelig jul og godt nyttår til brukerne, hjelperne og de fantastiske ansatte i DA.Hilsen en bruker, som feirer jul på platform i Nordsjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.