Gå til innhold
Arkivverket

[#18838] Ole K. Hillestad, f. Hafslo 1845 - til Fosnes og Nærøy, Nord-Trøndelag - lagnad?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Knutson Hillestad, fødd på Kvamshaugen i Hafslo (Luster) i Sogn 13.8.1845, flytte i 1864 til Florø og sidan vidare til Fosnes der han 29.10.1876 gifte seg med Margretha Elise Andreasdotter frå plassen Skreddarneset under garden Fosnes i Fosnes. Ho var fødd i Fosnes 12.1.1855. Ole var fiskar, og i 1900 finn me att denne huslyden som gardbrukarar på Klungseth, Stene i Nærø. Tre born er nemnde:a. Oskar Hillestad, fødd i Fosnes 1877b. Gotfred Gotfredsen, fødd i Fosnes 1884c. Ebba Alfredsdtr, fødd i Velfjorden 1889Farsnamni til dei to yngste borni høver dårleg med Ole Hillestad som far, men slik er det skrive i FT1900!Er det nokon som har tilgang til bygdebøker for Fosnes og/eller Nærøy eller som på anna vis kan hjelpa meg skaffa fram fleire opplysningar om denne huslyden, som til dømes dødsdata for Ole og Margretha og fleire detaljar om borni, so ville eg setja stor pris på det!På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Familien er omtalt på side 535 i bygdebokfor Nærøy bind V. Sønnen Oskar er omtalt på side i 507 i samme bok. Ole og Margrethe fikk 5 barn sammen. Sara Kristine, 28/8/1880,utv. til USA. Anna Petrine, 19/1/1884,. Martin Harald, 24/3/1887,gm Olga Skjærvik, busatt Havnvika, Jøa, Fosnes. Magnus Olaf,26/1/1890, utvandret til Saskachewan, Canada. Alle barna født i Fosnes.Oskar hadde 7 barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest G. Åhling

Hej! Jag ville visa en kompis hur man gjorde för att söka i databaserna, och då hittade vi detta. Tyvärr vill sig inte några länkar.En Sara Ols. Kolstad emirerar till Rat Portage, Canada, 1902 från Trondheim.I 1900 finns Sara Klyngset f. 1880 på Kolstad, tj. sammen med gjæter Magnus Klyngset f. 1890.(Om man ser på Ole Hillestad i 1900-tellingen så bor han enligt innlegg 1 ovan på Klungseth.)Harald Ols. f. 1887 är pleiesønn hos føderådskone Olea Eriksdatter (evt. mormor?)på gården Skreddernæs i 1900.Magnus Olaf Hillestad f. 1890 från Nærø i Vikten utvandrar 20 augusti 1913 till Hanley, Sask. över Trondheim. Hans biljett är betald i Amerika.Och högst troligen är det Oskar som emigrerar till New York över Trondheim 25 mars 1903 som Oskar Andreas Olsen Hillestad f. 1877 från Nærø.Hälsningar Göran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ein kjempestor takk til Morten, Göran og Rune for glimrande hjelp! Det er utruleg kor mykje ein kan få ut av opplysningar om ein huslyd her i Digitalarkivet!Eg lyt tydeleg sjå nærare på bygdeboki for Nærøy, band V, men i mellomtidi er det ei sak eg stussar på: Det står at Oskar Hillestad er nærare omskriven på side 507; tyder dette at han kom heimatt frå Amerika, eller fekk han kanskje ei kone i Amerika som òg var frå Nærøy? Elles lurar eg likeins på: Står det mykje meir i bygdeboki enn det som du Morten har referert i innlegget ditt - til dømes om dotteri Anna Petrine? Og vert det referert til nolevande etterslekt? I so fall kan du gjerne senda meg eit ord om dette direkte til:loya@online.noNok ein gong, hjarteleg takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renathe Wågenes

Til orientering så var det mange fra Hillestad i Hafslo som flyttet til Troms hvor de laget et nytt sted kalt Hillestad. Derfra reiste mange videre til Dakota. Der finnes Hillestad gravplass med bl.a. personer gravlagt født på Hillestad gård i Hafslo. En av mine født på Voss 1808 ligger gravlagt der. Hun var gift med en Hillestad. Hillestad finner du som etternavn fortsatt i Amerika i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Fra Nærøy Bygdebok V side 507: Oskar Andreas Hillestad f.25/10/1877 i Fosnes, d.9/2/1949 på Moen av Stein, g 1911 med Inga Rebekka Stene f.24/6/1879 på Stein, d 12/10/1961. Hennes foreldre Lauritz Rafaelsen f.1844 i Varøya og hustru Hanna Ingerdine Nilsdatter f 1845 på Våg. Ingen notater om at Oskar var i Amerika.Hennes barn med Petter Johannes Krogstad f.1879 i Overhalla:Henny Lovise Krogstad f.3/8/1901. gm Henry Westerberg, Berg i SømnaFellesBarn Ottar Anton Hillestad f.10/8/1908 på Stein d.4/10/1918 Ingrid Oline Hillestad f.21/2/1913 gm Olav Meier Laugen f.16/9/1904 på Lauga. Eier av Hestvika bnr 6og 7 Ester Hillestad f.27/7/1914 gm Olav Kristian Haraldsvik f.16/2/1912 i Sømna Ruth Hillestad f.2/2/1917 gm Gustav Muan f.4/4/1916 på Løkken i Meldal Olav Levi Hillestad f.1/9/1918 eier av Hestvika Hermann Meier Hillestad f.22/7/1920 d.8/7/1923 Hanna Margrethe Hillestad f.8/2/1923 gm Arne Lund, Busatt NannestadOlav var aldri gårdbruker. Han deltok derimot i krigen i 1940. Ble tatt til fange og rømte senere til Sverige og England.Var med i landgangsstyrkene i Normandie. Solgte Hestvika i 1947 til svogeren Olav Meier Laugen.ingrid og olav hadde 3 barn Anna Petrine Emelie Hillestad f.19/1/1844 i Fosnes . Ingen øvrige notaterOle ble oppatgift 16/7/1899 med enka Martha Margrete Olsdatter Skorstad f.29/3/1852 i Stod, d25/2/1939 i Steinshestvika. Ingen fellesbarn. Martha hadde 4 barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Mathisen

Hei. Noen supplerende opplysninger :Henry Vesterberg døde i 1963. Han hadde en sønn - Halvor som bor på Sømna i dag.Ester Hillestad (Haraldsvik) lever og bor på Sømna.MvhTor M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei Lars.Jeg har noen nye opplysninger om Anne Kathrine (Trina) Eriksdatter , senere Rahm og Denver i Colorado.Røneid i Gaupne i Sogn kom hun fra.Jeg finner ikke adressen din , men om du kan sende meg din på min mail , så sender jeg deg noe.mvh Tormod Thoresen Drammentormod.thoresen@mobil-products.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.