Gå til innhold
Arkivverket

[#18923] Hans Halvorsen/Anne Malene Hansdtr. g.11.10.1835 Stavern/Vestfold-foreldre?

Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Hans Halvorsen giftet seg i Stavern(FamilySearch VRI) med Anne Malene Hansdtr.Hans skulle være født ca.1812 og Anne Malene ca.1807.De fikk fire barn (så vidt jeg har funnet ut)1.Marthe Helene f.1834 i Stavern2.Sara Henrikke f.1837 i Stavern3.Hanna Henrikk f.1845 i Stavern4. Severin Martin f.1848 i StavernI 1865 finner jeg Hans som enkemann i Kristiansand med datteren Hanna. LenkeKan noen hjelpe meg med foreldrene til Hans og Anne Marie?. Eventuelt et oppslag i kirkeboka i 1835 for å se fødested og fedre? Eller kanskje noen rett og slett kjenner til denne familien. Marthe og Hanna giftet seg i Horten.Sara giftet seg på Askøy men flyttet til Kristiansand og fikk barn der. Severin Martin giftet seg i Bergen i 1892 og slo seg til der. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.