Gjest Torill Norseth Skrevet Januar 5, 2004 Del Skrevet Januar 5, 2004 Inger Halvorsdatter f.28-8-1803 i Nes.Hennes foreldre:Halvor Pålsen f.1754 i Nes.Var i 1801 bonde på Rakeie, og Anne Andersdatter Badstua f.1764 i Nes. Inger var gift med Anders Andersen f.21-6-1801 i Nes.Vil gjerne vite mer om Ingers foreldre og bakover, samt om hennes ektemanns foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Brede Skrevet Januar 5, 2004 Del Skrevet Januar 5, 2004 Jeg har mye om Halvor Pålsen og Anne Andersdatter i anelistene til min svigersønn. Sender gjerne dette på epost. Mvh. Odd Brede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torill Norseth Skrevet Januar 5, 2004 Del Skrevet Januar 5, 2004 Jeg sier tusen,tusen takk for det. Mailadressen er roar.norseth@c2i.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torill Norseth Skrevet Januar 5, 2004 Del Skrevet Januar 5, 2004 Tusen takk for opplysninger,Odd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daniel K. Granberg Skrevet Desember 22, 2004 Del Skrevet Desember 22, 2004 Halvor Pålsen og Anne Andersdatter er også blant mine forfedre. Hvis en av dere kan sende meg opplysningene dere refererer til på e-post hadde det vært kjempefint. E-postadressen er: danielkg@gmail.comHilsen Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts