Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#19599] Søger dødsdato på Hans Fredrik Gustav Sørensen, født 22.04.1878 i Horten.

Recommended Posts

Gjest Hans Falch

Søger dødsdato på Hans Fredrik Gustav Sørensen, født 22.04.1878 i Horten. Han er død efter 1917. Han var postmester i Bergen. gift 28.08.1908 med Edel Dorothea Dieche (Dekke) Falch, født 31.07.1878 død den 19.10.1955 i Bergen.Mvh Hans Falch

Gjest Yngve Nedrebø

Bergen skifterett skiftet boet etter Edel D. D. Falch og før avdød mann. Der står det at han var død i september 1930 i Hammerfest, men det står i parentes Karasjok.

Gjest Hans Falch

Mange tak for svar; det var en ganske god oplysningen.Jeg har en gammel artikel bragt i Førde-avisen Firda, onsdag den 04.05.1927 i anledning af min oldemors 90 års fødselsdag.”90 aar. Fru Julie Falch, født Neerland fyldte søndag 90 aar. Hun er født i Trondhjem, o.s.v. ………………………….. Hun er nylig kommet tilbake fra et besøk hos sin datter i Hammerfest.”Jeg var ikke klar over hvem af mine grandtanter som boede i Hammerfest, men det var altså Edel Dorothea Dieche Falch.Mvh Hans Falch

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.