Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet Februar 7, 2004 Del Skrevet Februar 7, 2004 Er det noen som kjenner til noen etterkommere Se Lenke Mvh Sig--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet Februar 7, 2004 Del Skrevet Februar 7, 2004 Mente å spørre om etterslekt til Helene og Kristian Sandsmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hans Gangstø Skrevet Februar 7, 2004 Del Skrevet Februar 7, 2004 Fra register over døde i Haugesund fant jeg følgende: http://ha.disnorge.no/begravede/index.php Men jeg finner ikke at Helene og Kristian er nemnd i Skåre bygebok for Rossebø. Mvh Hans Gangstø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet Februar 7, 2004 Del Skrevet Februar 7, 2004 Takk til Hans! Det er søsken til den ettersøkte i tema Lenke Jeg har kommet så langt at jeg har fått vite at der eksisterer et foto av to brødre i USA,det er mulig den ene er den ettersøkte Torvald Andreas Tobiassen Sandsmark.Torvald hadde en onkel i Minnesota Ole Andreas Olsen Sandsmark,f19,05,1851 Mvh Sig--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts