Gjest Linda Antonsen Gjesdal Skrevet Februar 17, 2004 Del Skrevet Februar 17, 2004 Hei Jeg leter etter min onkels far. Jeg vet at han heter Georg Bada og at han traff min farmor Karoline Johanne Pettersen(f: 1923) i Tromsø under krigen. Min onkel Svein Georg Antonsen ble født i 1944. Min far fortalte at Georg Bada ble skutt av sine egne da han var på vei til Sverige.Det er også fortalt at han kan være fra Polen eller Tsjekoslovakia.Håper noen kan hjelpe meg.Hilsen Linda Antonsen Gjesdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet Februar 18, 2004 Del Skrevet Februar 18, 2004 Jeg søkte i telefonkatalogen for Østerrike og fant noen få Bada i delstaten Steiermark (ST)Lenke. Mvh Astrid Ryen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet Februar 18, 2004 Del Skrevet Februar 18, 2004 Dette er kanskje et sted du kan få råd og hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet Februar 18, 2004 Del Skrevet Februar 18, 2004 Lenken kom ikke med http://www.nkbf.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts