Gå til innhold
Arkivverket

[#20083] Anne Sebine Knudsdatter, Jondalen, Kongsberg

Gjest Maya Lillemoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Maya Lillemoen

Søker etter foreldrene til Anne Sebine Knudsdatter født 15 sept. 1827 i Jondalen.Hun gifter seg 31 des. 1850 med Andreas Hans. Riegels. Hun dør 10 okt. 1902 i Bussedalen, Kongsberg.Takknemlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Hei OlafKjempeflott at du fant foreldrene, har søkt på FS mange ganger men uten resultater. Tusen takk for hjelpen. mvh maya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Hei, Maya! Jeg så ikke denne tråden før nå. Jeg vet ikke om du har funnet mer om Anne Sabines familie siden sist, men jeg stammer fra hennes bror Niri Knudsen f. 1825, og har mye om slekten bakover. Send meg en e-post hvis det skulle være av interesse:svbjornd + krøllalfa + online + punktum + no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Hei Svein Tusen takk for at du tipset meg, jeg har send deg en e-post, har stor interesse av denne slekten.Ser at du i tidligere innlegg her i Brukarforumet nr.6702 nevner at Marthe Nirisdatters barn (hun var gift med Knut Knudsen Bråten). Kan denne Knut Knudsen Bråten være i slekt med Goro Bråten, moren til Andreas Riegels ? Du kan lese mer om Riegelsslekta på hjemmesiden min, ved å trykke på 'farfar' på slektsiden http://home.online.no/~mayali/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.