Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#20117] Ole Paulson, 1863, frå Stokke i Lesja? - kvar er det?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Paulson, fødd i Lesja i 1863, kom som vegarbeidar til Hafslo i Sogn der han 27.10.1891 gifte seg med Anna Torstensdotter Moe. Han oppgav då namnet på far sin til Paul Erikson Stokke i Lesja.Eg kan ikkje finna nokon Paul Erikson Stokke i Lesja, og ikkje finn eg heller nokon Ole Paulson i Lesja med høvelig fødselsår.Derimot finn eg på FamilySearch at ein Ole Paulson vart døypt i Vågå 1.11.1863, tydeleg utanfor ekteskap, av ein Paul Erikson og ei Ragnhild Johannesdotter. Ragnhild med sonen Ole budde i 1865 på Sveen nedre i Vågå. Kan dette vera ''min'' Ole??Kan nokon hjelpa meg vidare?Hjarteleg takk på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Aud Sandbu

Dette er sikkert den Ole du søker opplysninger om: LenkeHer samsvarer opplysningene bedre med hva som står i kb for Vågå:Ole født 14.10.1863, døpt i Vågå 01.11.1863Foreldre: ungkar Paul Eriksen StokkestadEie og pike Ragnhild Johannesdtr. Sveum. Begges 1. leiermål.(Du har med andre ord funnet frem til riktig person på FS og i ft-1865.)Faren var fra husmannsplassen Nesset under gården Stokstadet i Sjårdalen, Vågå. Kanskje dette på en eller annen måte kan ha blitt misforstått til Stokke, Lesja ...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.