Gjest Aase R Sæther Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Er det nokon som kan fortelje meg kven som var besteforeldra til forfattaren Olav Duun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Peter Wiborg Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Hei, Olav Duun bor på gården Duun i Fosnes, NT i FT-1900, og kaller seg 'Ole Johannessen'. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01748.wc2&variabel=0&postnr=2632&fulle=true&spraak=n>LenkeMora (Ellen Jensdtr) var fødd i Børsa i Sør-Trøndelag og er av samme slekta som bl.a. malerne Johannes Rian og Thorvald Eriksen.Foreldra til Ellen Jensdtr (f.1851) var Jens Evensen Fossum (Olstadvollen), f.1819 og Ingeborg Andersdotter Fossan f.1815. De flytta fra Børsa til Nord-Trøndelag i 1863. Kjøpte gården Stein på Jøa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Peter Wiborg Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Skulle tippe at dette er Johannes Olsen i FT-1865: LenkeFarmor og farfar til Olav Duun blir i så fall Ole R Henriksen, f. ca. 1819 på Fosnes og Marta Johnsdatter, f. ca. 1814 i Gausdal.Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Var han i slekt med mye 'storfolk' ?http://www.namsos.vgs.no/duun/duun.htm Og minnest eg rett at han ligg på sørsia av Salen eller heter det Salsneset kirke Fosnes? Var der ein gong i min ville ungdom-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aase R Sæther Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Mange takk, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aase R Sæther Skrevet Mars 4, 2004 Del Skrevet Mars 4, 2004 Er der forresten nokon som veit meir om Gausdal-slekta til Duun? Det er absolutt ikkje mitt område av landet, men eg skulle gjerne visst om der er ei kobling frå Duuns farmor 'Marta Jonsdtr' til ei Olea Johannesdtr, f.10.12.1824 i Gausdal, dotter til ein Johannes Larsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trond Myrstad Skrevet Mars 4, 2004 Del Skrevet Mars 4, 2004 Om Olav Duuns tilhørighet til Gausdal: se denne lenken: Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts