Gjest Nina Krøger Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Jeg har nå funnet Nitter-slekta blandt mine aner og har funnet ut at det er skrevet mye om slekten. Kan noen hjelpe med titler på bøker som er skrevet om familien.På forhånd takk. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Odd Brede Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Har du sett dette LenkeOdd Brede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nina Krøger Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Hei Odd Brede. Ja, den har jeg sett, printa den ut i sted.Men her dukker det opp noen spørsmål. For i den repotasjen så nevnes Svanøy gård, samme gård er nevnt i familien Hjort. Kan det ha noe sammenheng?Nina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tore H Vigerust Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Ja, det er en sammenheng. I biskop Svanes etterslekt finnes personer ved navnet Hjort (i ulike stavevarianter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nina Krøger Skrevet Mars 3, 2004 Del Skrevet Mars 3, 2004 Ja, det var det jeg tenkte. Da har jeg Hjort/Tuchsen på en side og Nitter på en annen.Ja, her har jeg jobb. Nina :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts