Gå til innhold
Arkivverket

[#20478] Etterkommere etter Hedvik(f. Johans.) og Ludvig Hansen i Porsgrunn

Gjest Odd Harald Bolgnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Harald Bolgnes

Søker opplysninger om evnt. etterkommere etter Ludvig Hansen,født 1862 i Alstahaug- Nordland og hans hustru Hedvik Hans. (f.Johans.), født 1866 i Skien. Ved FT-1900 er de bosatt i Porsgrund og har fått en sønn, Harri B. Hans., født 28/6-1900. Ludvig har yrke Skibs/ Tømmermann. Er det noen som har eller kan skaffe opplysninger om disse og eventuelle etterkommere er jeg svært takknemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Granly

Her er avskrift av gravstedet deresNg 4 38 Harry B. Hansen 26.08.1900 23.12.1965Ng 4 38 Hedvig Hansen 10.11.1866 05.10.1925Ng 4 38 Ludvik B. S. Hansen 06.02.1862 06.02.1919Disse opplysningene fant jeg her:mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Harald Bolgnes

Hei Tore. Takk for hjelpa. Ludvig var min 'ukjente' oldefar og Harry var følgelig min fars helt ukjente onkel.Ser at Harry er begravd sammen med sine foreldre, og uten kone. Er det trolig at han ikke har noen etter seg? Eller kan det være etterkommere videre, hadde vært svært så interessant å finne ut av! Mvh. odd H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.