Gå til innhold
Arkivverket

[#21186] Guri Christophersdotter (1768) frå Hafslo til Losna - son Christopher Mathiasson

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Alf og Gisle for framifrå forskingsarbeid!Det kan ikkje vera mykje tvil om at Gisle har oppdaga rette Joseph Gregoriusson. Ikkje berre er namnekombinasjonen svært so sjelden, men me har òg namnet Sara, som ''vår'' Joseph nyttar til eldste dotteri si!Og når det gjeld Christi Olsdotter, som Alf har funne, kan me sjølvsagt ikkje vera heilt sikre sidan alderen ikkje er oppgjeven, men dersom ho er den einaste ''kandidaten'' og ho som legdelem kan ha butt nær sagt kvar som helst, vil eg inntil vidare slå meg til tåls med denne...Då er vel desse problemi løyste. og me sit berre att med spørsmåli om lagnadane til Guri Christophersdotter og Mathias Aamundson. Guri vil eg nok forventa skal vera avlidi i Solund, men Mathias kan sjølvsagt vera faren kvar som helst...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ser at det også manglar dato og stad for dødsfallet til Kari Kristoffersdtr. (e. 1900).Elles hadde det vore greit å finne kvar foreldra til Joseph Gregoriusson var frå. Faren ser ut til å vere frå Eivindvik (Gulen - Solund). Men kvar? Eg skal prøve å leite litt i kveld.**********Jørgen Trondson på Humlevåg i Solund:- Treng du noko meir info om opphavet til Jørgen Trondson på Humlevåg i Solund? Han var dp. 7.10.1806 Rise, Gulen av fld. Thron Halvorsson, f. 1750 Styve, Aurland, d. 10.10.1821 Rise. Han vart g II 28.11.1805 m. Martha Nielsdtr, f. 1771 Sivle, Voss (info frå Gulen-boka). Når og kvar dø Jørgen?- Første kona til Thron var Gyri Botolvsdtr, f. 1760 (ref. alder ved død) i Aurland, d. 1804: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=guledo79&gardpostnr=2584&merk=2584#ovre>Lenke (eg har ikkje funne når første giftet fann stad, men truleg stod det i Aurland)- Ein kandidat til Tron: Lenke- Ein kandidat for Gyri: Lenke, som truleg er den same som er lagt inn slik:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.