Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#21236] Lars Larsen (Erikson) f. 1858 i Stavanger

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Erik (Erich) Larsen f. 23. januar 1824 i Stavanger ble i 1853 gift i Stavanger Domkirke med Magrethe Jertine Larsdtr. f. 3. oktober 1827 i Sokndal, RO.De fikk en sønn Lars f. 1858 i Stavanger og en datter Ane Margrethe f. 1853 i Stavanger. Jeg finner dem i FT 1865 under Stavanger, men der slutter alle spor.Kan noen hjelpe meg?Takknemlig for all hjelp jeg kan få!

Gjest Agnete Schjønsby

Nå er jeg ikke sikker på om du vil bakover i tid eller fremover... Mer om bakgrunnen til Margrethe fra Sokndal finner du her; http://www.sosialklubben.net/~snw/slekt.htm Let under Kirkebø, husmenn nr. 7. Ellers fant jeg på Family search et barn til av Margrethe og Erik: Inger ft. 6.9.1857 i Stavanger, senere gift med Jacob Jacobsen Hole. Inger døde iflg innsenderen til FS i Stavanger i 1940. Lykke til!

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Jeg vil fremover i tid. Men takk for din interesse, Agnete Schønsby.Jeg har opplysninger om Margrethe og Eriks forfedre. Likeså deres datter Inger f. 1857 som er min oldemor.Men deres 2 andre barn, Lars f. 1858 i Stavanger og datter Ane Margrethe f. 1853 i Stavanger finner jeg kun i FT 1865 under Stavanger. Og her slutter alle spor av dem.Kan noen hjelpe meg med opplysninger om Lars f. 1858 og Ane Margrethe f. 1853 i Stavanger?Er meget takknemlig for all hjelp jeg kan få!mvh Tone

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.