Gå til innhold
Arkivverket

[#21287] Failed to create CGI content file?????

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Nå lurer jeg veldig på årsaken til dette og om det er mulig å gjøre noe med det?I den siste tiden har det vært mye trøbbel på DA. Stadig vekk faller dere ut: server 500 osv., eller nå i det siste det som står overskriften. Det går ganske bra helt til man kommer til folketellingene. Jeg syntes problemene virkelig tok av da dere skiftet server.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det har ikkje noko med serveren å gjera. Det skuldast truleg at me har mykje raskare linjer inn. Resultatet er at me ikkje lenger får den naturlege tregheten når det er stor trafikk. Det einaste rådet eg kan gje når de får ei melding som ovanfor er vetna eit minutt eller to så skulle alt vera normalt att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil Brøgger

Kan dere ikke legge en beskjed på førstesiden om det du skriver? Det er ikke alle som følger med i Arkivforumet og får med seg en slik viktig beskjed.I går kom det flere ganger opp at lenken til en debatt ikke virket, fordi den var tatt av nettet av digitalarkivet. Men det var kanskje riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.