Gå til innhold
Arkivverket

[#21583] Salma Larsdtr. Sandøen? f. Fana, Hordaland 1844. Har du opplysningar?

Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Hei Signe. Ja, klart eg orkar :-)Kristoffer som er eldst (iflg.bygdeb) f.1870. g.i Hatlevik, Fitjar.Marta, f.1871,d.1948 sydameRanveig, f.1873, g.Tranøyo, Fitjar.Nils og Salomon, Salomon for til Amerika, Nils g.i Sør Fodno, Fitjar.Jens Andreas, f.1878, for til Amerika.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Jeg har ikke mer enn ovennevnte, annet enn at Kristoffer døde 28.12.1940 i Uggdal, Tysnes, men er gravlagt hjemme på Fitjar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Løysing følgjer:Barnefaren, denne 'reisende Lars Nielsen Eide' er nok identisk med Lars Nilsson frå Øvreeide i Os kommune, f. 1828, d. 1857.Det er to matrikulerte Eide-gardar i Os: Eide (nedre), gnr. 72; og Eide Øvre (Øvreeide), gnr. 74 - garden Heggland ligg i mellom desse.Den omtala Lars Nilsson døyr i følgje bygdesoga for Os ugift i 1857. Han var 4.born av bonde, tresko- og trearbeidar Nils Olson Øvreeide, f. Gåssand i Os (1786 - 1869)og kona Brita Larsdtr. Øvreeide, (1794 - 1866), g. 1820 i Os. ---------------------------------------Dei hadde desse borna (nemnd kronologisk):Magdele, f.1821 g.1858 Lars Larsson Utgjerdet, b. Utgjerdet under Tveit i Os. Magdele d. 1879 i Os.Brita, f.1823, spedalsk, d.ug 1855 i Bergen.Ola, f.1825, g.1859 Kari Nilsdtr. Ådland, b. Øvreeide (farsgarden). Ola d. 1887 i Os.LARS, f.1828, d.ug 1857 (i Os?).Kari, f.1831. g.1858 e.Vinsjans Sveinson Samnøy, b. Samnøy i Fusa.Svein/Svend, f. 1834, g.1878 Kristi Kristiansdtr. Særvoll, b. Særvoll i Strandvik.Anna, f.1841, g.1866 Svein Vinsjansson Samnøy, b. Samnøy i Fusa. ----------------------------------Elles kan eg leggja til at Nils Olson på Eyde Øvre var son av bonde Ola Nilsson Gåssand, f. Sanden i Os (1756 - 1788) og kona Brita Hansdtr. Heggland i Os (1756 - 1837/38?).Brita Larsdtr. på Eyde Øvre var dotter av bonde- og fiskar Lars Larsson Øvreeide (1756 - 1829) og kona Magdele Hansdtr. Heggland (1761 - 1840).Brita på Gåssand og Magdele på Øvreeide var søstre, døtre av Hans Paulson på Heggland; så Nils Olson og Brita Larsdtr. (foreldra til reisende Lars Nilsson) var altså søskenborn.Sjå elles s.711-712 i Ossoga band III.Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Ei kjapp retting:Yngste søster til Lars Nilsson frå Øvreeide, Anna, var (ifølgje bygdeboka) ikkje fødd i 1841; men i 1840.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Se der, du! Flott du så denne, Terje!PS: Retting stemmer, Anna Marie var døpt 10.5.1840.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk til alle som har vore med og løyst opp denne floken!!Sjå her Signe og Heidi, det er vel ingen tvil om kven dette er? :-) LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Denne Anna Maria f. 1840 var gift med en 5-menning av min oldemor og begge mine besteforeldre har felles slekt med han dersom noen er interesserte i denne Svend Hans Vinsiansson Samnøy, f. 1841 Og søstera hennes Kari var altså gift med far hans i dennes andre ekteskap. Svend var fra første ekteskapet.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.