Gå til innhold
Arkivverket

[#21640] Fredrik Nilsen, Bøstad (Borge i Lofoten)


Gjest Stian Svarholt
 Del

Recommended Posts

Gjest Stian Svarholt

Hei!Finnes det noen her som forsker på Fredrik Nilsen, Bøstad (Borge i Lofoten)? Dette er faren til en av mine tippoldeforeldre. Men han giftet seg aldri med moren. 1865 bodde han på Higrav I Hadsel. 1873 fikk han 'uekte' sønn på Vestpold i Vågan. 1875 bodde han på Balstadø i Buksnes. 1900 bodde han på Bøstad i Borge. Han jobbet først som fisker og senere som baker og bonde. Hvis noen vet noe mere eventuelt har et bilde av han blir jeg kjempeglad.Håper på positivt svar.Med vennlig hilsenStian Svarholt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Michael Moum

Du finner bilde av Fredrik Edvard Nilsen i Borge og Valberg bygdebok bd V, s. 191. Fredrik var fra Digermulen i Vågan. Fredrik hadde 17 barn (4+1+12), og var gift 2. ganger. Du er kanskje etterkommer etter Hildor Leonhard, f. 1890 som Fredrik fikk med Hanna Karlsdatter, Vikjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian Svarholt

Joda har funnet bildet i Borge og Valberg bygdebok. Jeg er etterkommer etter hans første barn. En unge han fikk før han giftet seg første gang. Fredrik Nilsen fikk i alt 18 barn.Med vennlig hilsenStian Svarholt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Fredrik Nilsen er oldefar til min samboer. Vi har en del opplysninger om hans aner, og vil gjerne vite hva du har. Ta kontakt på bjoergr at start dot no.mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.