Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#21671] Hjelp til oppslag i kirkebok for Hedrum og Larvik

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Jeg har kommet over en familie som jeg gjerne vil finne ut mere om; denne familien er:Anton Arnesen m/kone Ellevine Oline Ottosdatter Hofmann. Disse har 4 barn boende hjemme i folketellingen 1900 for Larvik... LenkeHåper noen kan gjøre noen enkle oppslag for meg!Om noen kan klare å finne mere utfyllende opplysninger på hver enkelt hadde det vært enormt flott. Slikt som fødsels- og dåpsdato + vielsesdato for foreldrene er kjempe flott!Mulig at noen av barna døde også!mail meg gjerne på: kasaglar@online.no

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Dette fant jeg i kirkeboka for Larvik 1888-1918 under konfirmasjoner.Det gir noen opplysninger i alle fall:konf.oktober 1897 Anne Mathilde Arnesen,Bjerggaden 7 (ingen flere opplysninger)konf.5.okt.1902: Anette Kristine Arnesen,f.19/1 1888 i Hedrum,adr.Brandvagtg.19,far arb.Anton Arnesen.konf.9.sept.1906: Hilda Amanda Arnesen,f.26/12 1891,døpt 13/5 1892 i Hedrum,adr.Dronningensgd.34.Foreldre selveier Anton Arnesen og Ellefine f.Ottesen.konf.7.des.1913: Emilie Marie Arnesen,f.4/4 1899,døpt 21/5 1899 i Larvik,adr.Dron.gt.34,foreldre snekker Anton Arnesen og Ellevine Oline f.Ottesen.Mvh Kari

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.