Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#21823] Finner ikke Nils Eriksen, f. 1842, Ramnes i FT1865.

Recommended Posts

Gjest Stein Eriksen

Jeg har lett og lett, men finner ikke Nils Eriksen, f. 1842, Ramnes i FT1865.Her er han i FT1900:LenkeDet jeg vet er at han gifter seg i Sem, 8. juli 1866, og da står det: ' Matros Nils Eriksen af Tønsberg......'Han blir far til Carl Emil i 1866, og da er han matros, han blir far til Nils Christian i 1872, og da er han matros, og han blir far til Josefine Mathilde i 1875 og da er han baadsmann. Alle døpt i Tønsberg.Siden han var sjømann,finnes det noe register over folk som var ute å reiste, og som ikke var i land i 1865 ?Stein.

Gjest Stein Eriksen

Hei Kristian.Takk for hjelpen.Det er pussig at jeg heller ikke finner foreldrene Erik Nielsen Vold, f. ca.1816, og Marthe Larsdatter, f. ca. 1817. ( Fødselsår fra vilsen fra FS ).Jeg har også forsøkt under tema 17896.MvhStein Eriksen.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.