Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#22181] Får ikke startet nytt tema i Arkivforum

Recommended Posts

Gjest Tom Askerøi

Søk på 'udøpte' (navnløse) i FT1865Jeg prøver å finne en Abraham Mikkelsen født 1865 på Karmøy. Det finnes en i Farsund som er født i Farsund så jeg antar det ikke er rett person. Hvis han er født rett før tellingen kan han vel ha vært 'udøpt' i betydningen navnløs. Et riksdekkende søk på fornavn '!!' ga ingen svar. Er det noen måte å søke etter navnløse individer?Alternativt: Såvidt jeg kan se er ikke Karmøy noe eget tellingsted. Hvor ble folk bosatt der plassert i 1865-tellingen?

• 2 uker senere...
Gjest Jan Oldervoll

Beklager. Etter ditt innlegg to rekna eg med at dette temaet var utdebattert. Problemet her er at overskrifta dekkjer svært dårleg innhaldet i innlegg tre. Men no kan eg svara:Det går ikkje an å søka etter namnlause hos oss. Eg er klar over problemet og skal sjå om eg kan få gjort noko med det. Av tekniske grunnar er det ikkje heilt uproblematisk så eg treng litt tid, både til å tenkja ut den beste løysinga, og å implementera den.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.