Gå til innhold
Arkivverket

[#22372] fra nederland


Gjest Els Meijer
 Del

Recommended Posts

Gjest Els Meijer

Hvem kann hjelpe meg. jeg etterlyse til foreldre til Lars Johannesen. født 1 januar 1830 i Vardal.Sogn på plassen Wibergsveen Foreldre: Johannes og Maren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, gården Viberg ligger i Vardals prestegjeld i Gjøvik, Oppland.Døpte i Vardal 1814-1831 finns her Lenke , men jeg fant ingen Lars Johannesen der.Fant en Niels Johannesen, født 18.06.1829 Døpt: 12.07.1829Foreldre: Johannes Ottersen og Mari Nielsdatter. Bosted: Viberg i Vardals pr.gjeld//Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

En database med avskrift av kirkeboka for Vardal er lagt ut på nettet av Gjøvik og Toten Slektshistorielag ( Lenke ). Jeg kan imidlertid ikke finne Lars der, men det er mulig at dette er foreldrene hans: Johannes Ottersen og Mari Nilsdatter. De hadde sønnen Niels til dåpen 12. juli 1829 og Viberg er ført som bopel. De hadde tilsynelatende en rekke barn før det også (Agnete f. 1819, Ole f. 1820, Anne Beata f. 1823 og Ole f. 1826.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Om dette er de riktige folka så er det litt mere info her:Giftemål Vardal Kirke 24 Nov. 1817: Johannes Ottersen (bosted: Hørstad), tiener, 24 år og Mari Nielsdatter (bosted: Gubberud Eje), enke, 28 år. Begravede Vardal Kirke: Johannes Ottersen, bosted: Sætereie, 55 år, Dødsdato: 02.04.1848, Begravet dato: 16.04.1848//Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.