Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#22489] Etterlyser Ole Hansen Vestby plass g.m. Berte Ingebretsd 28.12.1819 i Rakkestad

Recommended Posts

Gjest Kjell Hansens

Ole Hansen har Bodal som hjemsted ved vielsen. De giftet seg i Rakkestad kirke 28 12 1819. Berte Ingebretsd har Vestby som adr, ved vielsen. Ole er oppgitt til 23 år og Berte 25 år. De var nr.33 som giftet seg i Rakkestad d.å. Forlovere var Even Nielsen Bodal og Christen Evensen, ingen adr. Etterlyser opplysninger om Ole Hansen og hans foreldre. De fikk 5 barn: Ingebret, Hans, Christen, Oleane og Marte Maria. Kan noen hjelpe meg ?

Gjest Gunn Huglen

Kan dette være sønnen Hans ? Alder passer vel. Lenke Du har dem kan hende selv nå? De andre barna finner jeg ikke passende kandidater til i 1865 tellingen. Heller ikke foreldrene. De kan jo være døde? Nå gir jeg meg for i kveld. Gunn.

Gjest Gunn Huglen

God morgen, Kjell! Lurer på om ikke din Ole Hansen f. ca 1896, i Rakkestad ,kan befinne seg blant de fire kandidatene i 1801 telling for Rakkestad. Får se om lenken kommer inn nå. Lenke Ha en fortsatt god leting, og en god dag! Hilsen Gunn.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.