Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#22523] Aasland, i Lunde og Jensen i Brevik/Stathelle - oppslag i kirkebok for meg

Recommended Posts

Gjest kikki brill

Da er det bare Olaf Olsen igjen da, far til Ragnhild. Og ikke minst å lete bakover på Hans og Hansine. Helt utrolig å få så mye hjelp, kunne jeg bare hjulpet deg like mye tilbake. Når jeg er mer dreven i faget, så får jeg gjøre det samme mot andre nybegynnere.hilsen Kikki igjen!

Gjest kikki brill

Glemte å skrive inn noe. Aslaug har jeg slekta på bakover, funnet på vest.telemark sin hjemmeside om slektsforskning, men Olav Elingsson Aasland, far til Mikkel/Michael - han vet jeg ingenting om. Dersom du skulle finne ut noe mer.

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei igjen Kikki!Her har du Olav i FT 1865: LenkeSom du ser er det slik jeg så som en mulighet,faren het Ellingsen,derfor denne blanding av etternavn.Da er vi i Kviteseid,der tror jeg ikke jeg har noen kirkebok.Men det er sikkert noen som vet noe,men du burde vel legge inn et nytt tema da.Ellers så jeg i et manntall fra 1945 i Skien.Mickael bodde da alene i Bj.Bjørnsonsgt.Da er det nok slik at Elise er død mellom 1937 og 1945,men han har ikke giftet seg på nytt.Skal se mer på slekta i Bamble.Mvh Kari

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.