Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#22582] Ole Amundsen i Bergen - f. ca. 1873 i Løten, Hedmark

Recommended Posts

Gjest Per Ivar R. Tautra

Kan nokon hjelpa meg med å finna opphavet til handelsmann Ole Amundsen frå Løten? Han vart gift i 1897 i Laksevåg prgj med Anna Sjursen, f. 1873 på Damsgård (Laksevåg, Bergen). I 1900 budde dette paret på Fjellborg i Askøy prgj. Ole var då feitevarehandlar. Ved vigsla var han handelsbetjent. Dei budde sidan i Bergen. Både folketeljinga og kyrkjeboka oppgir Løten som fødestad for Ole og fødeåret 1873. Etter innførsla i kb ved vigsel var far hans husmann Amund Jørgensen. Kan nokon hjelpa meg med fleire opplysningar om opphavet til Ole Amundsen? Kvar i Løten kom han frå, namn på foreldra og deira føde- og dødsår m.v. Det finst kanskje omtale av dei i bygdeboka for Løten? På førehand takk!

Gjest Carsten Schanche

Hei! Ifølge Fam.search så er Ole Amundsen f.5-4-1873 og døpt 4-5-1873 på Løten med foreldre Amund Jørgensen og Lisabeth Johannesdtr. Du finner dem her i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60415&variabel=0&postnr=652&fulle=true&spraak=n>Lenkeog her i 1900

Gjest Per Ivar R. Tautra

Tusen takk! Det einaste eg stussar litt over er at Amund Jørgenson på Nystuen var sjølveigande bonde. Etter opplysningane gjevne i kyrkjeboka då Ole Amundsen gifte seg skulle Amund ha vore 'plassmann'. Men kanskje dei skreiv det slik fordi Amund på det dåverande tidspunktet var kårmann.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.