Gå til innhold
Arkivverket

[#23079] Marthe Henrichsdatter, fra Vestby gift 1822.

Gjest Hanne Ihlen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Ihlen

Maren Henrichsdatter fra Vestby giftet seg 29.1.1822 med Mads Larsen(f 11.12.1796). Når jeg skal finne bakgrunnen hennes dukker det opp to forskjellige opplysninger om samme familie (?) Lenke You searched for: Heinrich Andersen Spouse: Maren Amundsdatter International Genealogical Index / Norway - 3 Select records to download - (50 maximum) 1. Hendrich Andersen - International Genealogical Index Gender: Male Birth: MAR 1749 Saaner, Vestby, Akershus, Norway 2. Hendrich Andersen - International Genealogical Index Gender: Male Birth: 1749 Of, Vestby, Akershus, Norway 3. Hendrik Andersen - International Genealogical Index Gender: Male Birth: 27 SEP 1746 Rustad-Vestby- Akushus, , , Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ihlen

OBS, var tydeligvis ikke heldig med innlegget over her! Lenken fikk jeg ikke til - men det jeg ville frem til var at Maren Henrichsdatters familie (far og mor) har forskjellige fødselsopplysninger på samme personer,barna stemmer ikke helt overens heller selv om årstallene samhører bedre. Går man inn på foreldresøk (Henrich Andersen og Maren Amundsdatter. Dukker de opp i tre utgaver!! Har ikke opplevd dette tidligere - noen som kan gi en forklaring? HAnne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.