Gjest Michael Moum Skrevet Juli 22, 2004 Del Skrevet Juli 22, 2004 Hvor finner jeg samene (find) i ft1801 for Lofoten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest per helge seglsten Skrevet Juli 23, 2004 Del Skrevet Juli 23, 2004 Godt spørsmål. De burde være merket av under 'merknader', men de eneste fem merknadene i hele Ofoten-tellinga angår tvillinger. Kanskje var ikke telleren så nøye på det i Ofoten. I så fall er jo samene der sammen med resten av ofotingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Michael Moum Skrevet Juli 23, 2004 Del Skrevet Juli 23, 2004 De er visst ikke blitt lagt søkbar av digitalarkivet. Har kanskje med etnisk tilhørighet. Finner dem i organale kilder etter hva jeg er blitt fortalt. Mange blir jo ikke klar over at de har samiske aner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Juli 28, 2004 Del Skrevet Juli 28, 2004 I 1801 er etnisitet berre i liten grad teken med i teljinga. Alt som står i originalen er blitt lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Michael Moum Skrevet Juli 28, 2004 Del Skrevet Juli 28, 2004 Oki, jeg leste om det fra et innlegg av Johan I. Borgos i en debatt på no.fritid.slektsforsking.diverse Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts