Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#23880] Søker opplysninger om Kjerstine Østensdatter, Verdal

Recommended Posts

Gjest Erling Hoel

Søker å finne opplysninger om Kjerstine Østensdatter, angivelig født 1832 i Verdal, g m Jens Jensen fra Nittedal. De opplysningene jeg har er fra kirkebøker i Nittedal. Kjerstine og Jens er mine tippoldeforeldre. Takknemlig for hjelp - Erling

Gjest Berit Knudsen

Iflg. kirkebøkene på nettet for Verdal er det ingen med det navnet født der.Men på Familysearch (FS), den usikre delen, finnes det en Kirstine Østensdt. f. 5/7 - dpt. 5/8 1832 i Vardal Oppland. Foreldre Østen Olsen og Kirstine Ellingsdatter.Det er for gjort å lese feil ang. Verdal og Vardal.

• 2 uker senere...
Gjest Erling Hoel

Jeg takker så mye for hjelpen med å finne Kjerstine Østensdatter.. Takker både til Berit Knudsen og til Astrid Ryen. Sistnevnte har forresten hjulpet meg før :) Hadde problemer med å komme inn på kirkebøkene for Vardal, men forsøker siden. Hvorfor jeg ikke har respondert tidligere er at jeg ikke har fått noen mail på innlegg. Hilsen Erling

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.