Gå til innhold
Arkivverket

[#24381] Osvald Wathne - f. 17.06.1910. I marinen under krigen. Kor få meir opplysningar?

Gjest Anita Tufte
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Tufte

Min bestefar Osvald Wathne f. 17.06.10 var fødd i Bergen. Han var motormann og reiste til Engeland i 1940 i alliert teneste til han gjekk inn i marinen. Omkom 18.08.45 ved ei ulukke på marinefartøyet Harald. Kan du hjelpe meg med meir opplysningar om min bestefar? Korleis han døde, kor han er gravlagd? Eg veit han budde i Bergen ei tid saman med kone og barn (min far). Kor budde dei? Korleis kan eg finne meir opplysningar sjølv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Osvald Larsen Watne var født i Bergen 17. juni 1910. Han bodde i Geble Pedersensgt. 19 fram til 23. november 1931, da han flyttet til Griegsmug 1. Der bodde han til han 1. desember 1932 flyttet tilbake til Geble Pedersensgt. 19.Han giftet seg i St. Olavs kirke 21. september 1935 med Kari Jørgensdatter Njøs fra Leikanger. Deflyttet 23. oktober 1935 til Nagelsgt. 2, der de bodde til de 19. oktober 1936 flyttet til Magnus Barfodsgt. 28. De boddeder til de 1. mai 1939 flyttet tilbake til Geble Pedersensgt. 19.Konen meldte til folkeregisteret at mannen 1. april 1940 hadde flyttet til ukjent adresse.Osvald Watne døde i Kragerø 17. august 1945 ifølge notat på registerkortet ved Bergen folkeregister. Dødsfallet er ikke registrert av Bergen skifterett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Tufte

Takk for svaret. Det eg veit er at Osvald Wathne døde medan han var i teneste. Dette har eg lese i ei boksamling 'Våre falne', der han er ein av dei mange som døde i teneste under krigen. Der står det at han døde ved ei ulukke. Det eg også veit er at son hans (min far) - som då var 9 år - var med på den turen der min bestefar døde. Kva døde han av? Er det mogeleg å finne ut av det? Kor skal eg leite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Sidan dette tilsynelatande er ei ulykke rett etter krigen, kan det vere verdt å prøve ei lokalavis frå Kragerø og/eller omkringliggande byar på den tida. Mikrofilmar av aktuelle aviser kan lånast gjennom bibliotekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

En ulykke skulle etterforskes, og det ville være naturlig at politiet ble koblet inn, om det ikke ble holdt sjøforklaring. Med utgangspunkt i at dødsfallet fant sted i Kragerø, burde Statsarkivet i Kongsberg være et godt startpunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.