Gå til innhold
Arkivverket

[#24475] Fåberg i Oppland - bygdebøker?


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Takk til begge! Til John - jeg har funnet kirkebøkene, men etter hva jeg kan se i Digitalarkivet så slutter de i 1818 - stemmer det, eller finnes det mer et annet sted? Hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Andreas - har du e-post adressen til Richard Fauskrud - jeg kommer inn inn på 'ta kontakt' på side 2 av det du foreslo! Takk Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Du får kirkebøker frem til 1867. Gå til DISNorge. Slektshistoriske kilder, Oppland, Lillehammer, kirkebøker. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Takk John - dette virker ikke som om det helt er min dag! Jeg har klikket meg frem til listen over kirkebøker - når jeg forsøker å gå inn på den jeg vil se - kommer det ikke opp søkemuligheter, kun siden Arkivnett Oppland. Vet du om jeg må være medlem for å få tilgang? Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Under Arkivnett Oppland vil du se 'knappen' Databaser, klikk denne, du får opp valg bla. folketellinger og kirkebøker. Klikk kirkebøker og velg Fåberg. Håper jeg har gitt en brukbar forklaring. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

Fauskruds e-postadress finner du på siden jeg henviste til, øverst i høyre hjørne (postkasseikon). For ordens skyld er adressen rfauskru@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.