Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#24682] Kven var Brede Plade Larsen, f.1790 i Bergen??

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg prøver å finna ut meir om denne mannen. Han gifta seg i Bø i Vesterålen.Men kven var foreldra hans? Eg har forsøkt FT 1801, og dei einaste eg finn er ein Brede Larsen frå Folda, og ein på 6 år frå Hedmark.(då har eg starta med søk på f.året + - 5 år, og deretter forn. børjar på Br og der etter ettern. børjar på Lars)Eg har sett på f. i Bergen i det aktuelle tidsrommet, utan resultat.På Fam. Search finn eg både Brede f. i Bergen(men det står berre namn på ho han gifta seg med, ikkje foreldre) og Brede på Folda.Venleg helsing Mariann.

Gjest Ketil Firing Hanssen

Under 'Amtsforvaltere.':'Brede Gregersen Plade, 1730-43. Han førte også titelen kanselliråd. F. 1699 i Kristiania. Bodde en tid i Tønsberg, senere på Strømsø.'At dette er Brede Plade Larsens bestefar er nok langtfra sikkert.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.