Gå til innhold
Arkivverket

[#24746] Etterkommere etter Torgrim Halvorsen, f. på Omsland i Tjose, 1822

Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Torgrim var min fars morfar. Han var født på Omsland i Kjose (Tjose) i 1822 eller 23. Han var først gift med Gunhild Mathiasdatter f. ca. 1833 i Eidanger, og de bodde i 1865 på Bjørntvedt i Eidanger. De hadde barna Anne M.(1853), Olalia (1855) Marie (1857), Hans(1859) og Grethe (1863). I sitt andre ekteskap var han gift med Nicoline Mathilde Larsdatter f. 1844 i Hedrum. De giftet seg i Brunlanes 22.mars 1873. De hadde bl.a barna Jenny(1881),Hans Martin(1883), Thora Katinka (1884), Martinius (1886).De bodde i 1900 på Strand i Brunlanes. Muligens er det flere barn fra disse ekteskapene. Det er Thora som er min farmor. Er veldig interessert i få kontakt med etterkommere, både for å bli kjent og få ev.opplysninger. Mvh Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Vi minner om at opplysninger om nålevende personer ikke skal legges ut i Brukarforum. Det kan derfor være lurt å legge ut e-postadresse slik at man kan henvende seg til deg direkte. Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Takk for tipset! Min e-postadresse er som følger: sissel_johnsen@hotmail.com Om det er opplysninger av eldre dato, kan det vel være interessant for flere om de blir lagt ut i brukerforumet. Jeg er optimist, og håper på svar av alle slag.Mvh Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.