Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#24746] Etterkommere etter Torgrim Halvorsen, f. på Omsland i Tjose, 1822

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Torgrim var min fars morfar. Han var født på Omsland i Kjose (Tjose) i 1822 eller 23. Han var først gift med Gunhild Mathiasdatter f. ca. 1833 i Eidanger, og de bodde i 1865 på Bjørntvedt i Eidanger. De hadde barna Anne M.(1853), Olalia (1855) Marie (1857), Hans(1859) og Grethe (1863). I sitt andre ekteskap var han gift med Nicoline Mathilde Larsdatter f. 1844 i Hedrum. De giftet seg i Brunlanes 22.mars 1873. De hadde bl.a barna Jenny(1881),Hans Martin(1883), Thora Katinka (1884), Martinius (1886).De bodde i 1900 på Strand i Brunlanes. Muligens er det flere barn fra disse ekteskapene. Det er Thora som er min farmor. Er veldig interessert i få kontakt med etterkommere, både for å bli kjent og få ev.opplysninger. Mvh Sissel Johnsen

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Vi minner om at opplysninger om nålevende personer ikke skal legges ut i Brukarforum. Det kan derfor være lurt å legge ut e-postadresse slik at man kan henvende seg til deg direkte. Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

Gjest Sissel Johnsen

Takk for tipset! Min e-postadresse er som følger: sissel_johnsen@hotmail.com Om det er opplysninger av eldre dato, kan det vel være interessant for flere om de blir lagt ut i brukerforumet. Jeg er optimist, og håper på svar av alle slag.Mvh Sissel

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.