Gå til innhold
Arkivverket

[#25084] Alt skjer nederst i skjermbildet - nesten under bordflata!!

Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg er ikke videre teknisk .... men er det mulig å foreta noen inngrep slik at vi med mindre skjerm (sa jeg noe skikkelig dumt nå????) kan få løftet dataene litt lenger opp på skjermbildet? Nå føles det som om søkeresultatet ligger under bordflata.....Logoen er stor og tar rikelig med plass. Det gjør også søkefeltene som ligger under hverandre. HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Du kan prøve venstreklikke på Start-menyen, velje Innstillinger, Kontrollpanel og Skjerm. På 'Skjerm' vel du igjen 'Innstillinger'. Her får du høve til å velje skjermoppløysing. Om du dreg markøren frå 'Lav' mot 'Høy' vil du sjå at skrifttypane vert mindre, og du får meir informasjon i det same skjermbiletet.mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Takk for tipset, men jeg hadde den allerede på høy. Noe bedre er det om jeg kjører 'F11', faktisk så er det en del plass å tjene på det. Men jeg synes fremdeles at logoen tar stor plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.