Gjest Magne Solsvik Skrevet November 1, 2004 Del Skrevet November 1, 2004 Eg har fått eit tilbod om å kjøpa to bygdebøker, men har ikkje intresse av dei. Kansje nokon andre har? Bøkene er: Drangedal med Tørdal 1924 og Rælingen 1955.Ta kontakt.mvh Magne Solsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hans Gangstø Skrevet November 1, 2004 Del Skrevet November 1, 2004 Hva er prisforlangende for Drangedal med Tørdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Solsvik Skrevet November 2, 2004 Del Skrevet November 2, 2004 Hei Hans Gangstø.Han nemde på kr 1000 for begge bøkene.MvhMagne Solsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hans Gangstø Skrevet November 2, 2004 Del Skrevet November 2, 2004 Det var vel litt i overkant av hva jeg hadde tenkt, så da står jeg nok over. Takk for tilbakemelding. Mvh Hans Gangstø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Grasto Skrevet November 2, 2004 Del Skrevet November 2, 2004 Vil bare skyte inn at Drangedal med Tørdal ligger på kr 1400 hos Adamstuen Antikvariat og Rælingen ligger på kr 350 på samme sted. Så litt i høyeste laget er nok prisen...M. Grasto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest per helge seglsten Skrevet November 2, 2004 Del Skrevet November 2, 2004 Om bøkene koster 1000 kroner hver, ja. Men jeg forstår det da slik at prisen er 1000 kroner tilsammen. I så fall er vel prisen helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Grasto Skrevet November 2, 2004 Del Skrevet November 2, 2004 Da er jeg enig. Jeg forstod det slik at det var pr. bok.M. Grasto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torild Øye Skrevet November 2, 2004 Del Skrevet November 2, 2004 Hei, Jeg er interessert i Bygdeboka for Drangedal med Tørdal. Hva skal du/han ha for bare den?Hilsen Torild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Solsvik Skrevet November 4, 2004 Del Skrevet November 4, 2004 Hei. Når det gjeld dei omtala bøkene, so ville han ha kr.1000 til saman for båe to. Eg sel ikkje, men eg har namn og telefon om nokon sender meg ein E-post. Mvh Magne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts