Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#25458] Markus Kristian Olaussen

Recommended Posts

Gjest Bente Fjellstad

Hei Nå har jeg funnet en del om dem.Olaves (Olaus) Markussen, f. ca 1858, Botne. Han gift Karen Christiansdtr, f. ca 1856, Hurum, Buskerud., (datter av Christian Andersen og Gunnild Christiansdtr). Barn: Markus Kristian Olaussen f. ca 1880. Kristian Olavessen f. ca 1882. Eli Olavesdtr f. ca.1885. Olaf Olavessen f. ca 1891. Sigurd Olavessen f. ca 1894. Jenny Olavesdtr f. ca 1896. Signe Olavesdtr f. ca 1898.Foreldre til Olaves/Olaus Markussen: Markus Olsen, f. ca 1830, Botne. Han gift Elen H. Eleffsdtr, f. ca 1830. Barn: Sofie Markussen f. ca 1852. Olaves (Olaus) Markussen f. ca 1858. Brædine Olava Markussen f. ca 1860. Edevart Markussen f. ca 1865.Kan du finne mere er jeg kjempeglad for all hjelp jeg kan få.Tusen TakkBente

Gjest Mette Gjertsen

Ser at Markus og Elen bor på Somerudeiet (sommero) i Botne i 1865, og at sønnen Olaus og Karen bor der i 1900. Men kan ikke finne de i Botne bygdebok. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60715.wc2&gardpostnr=181&personpostnr=1007&merk=1007#ovre>Lenkeog

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.