Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#25646] Ole Olson Brinchmann g. 177? m. Ingeborg Marie Sivertsdotter Bache -kven var ho?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Olson Brinchmann, skomakar i Bergen, vart døypt i Bergen 21.4.1743 og gifte seg truleg ein gong i 1770-åri med ei Ingeborg Marie Sivertsdotter Bache, som skal vera fødd kring 1741, uvisst kvar! Kanskje har parfolket først butt ein stad utanfor Bergen, men to born er fødde i Bergen:* Sivert Olson Brinchmann, fødd 27.10.1779* Bertel Olson Brinchmann, fødd 31.7.1784So er spørsmålet:Er det nokon som kan hjelpa meg finna opphavet til Ingeborg Marie Sivertsdotter Bache? Eg finn ho ikkje fødd i Bergen, og vigsli deira er heller ikkje å finna i Bergen!Eg vonar at einkvan kan hjelpa meg og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Her finner du Ole Brinchman - skomaker - i 1801 LenkeIngeborg er vel trolig død tidlig siden Ole i 1801 er enkemann etter andre ekteskap - eventuelt kan ekteskapet med Ingeborg være hans andre.Odd Brede

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.