Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#25797] Lars Anton Larsson (Randvik), fødd i Søndeled (Risør) 1860 - utvandringsår 1885?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Lars Anton Larsson, ogso kjend som Anton Larsen, var fødd på plassen Korstvedt under garden Randvik i Søndeled 30.8.1860, men skal ha utvandra til Amerika kring 1885.Han busette seg i Goodhue Co., MN, men døydde i Minneapolis, MN 4.9.1933. Han kalla seg Anton Larson og vart gift i Amerika i 1891 med Johanna Joranger frå Hafslo i Sogn.Kan nokon hjelpa meg finna utvandringsåret til Anton?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Nina Møller Nordby

District 40-----Familien finnes også på samme sted i 1920, men jeg tror ikke at 1885 er året han emigrerte ..Skriften er dessuten så utydelig i 1910 at det er umulig å se annet enn 188... for det året han emigrerte-----Denne karen ankommer New York i 1886Anton Larsen12 Mar 1886age unknown MaleGlasgow, Scotland and Larne, IrelandNorwayUnited States of America State Of Pennsylvania-----

Gjest Nina Møller Nordby

Her var det noen klammer som førte til at store deler av innlegget forsvant. Slik skal det være:Hva sier kirkeboka her hjemme om tid og dato for utvandring?-----Finner Anton, kona og 2 barn her i 1910-----Minnesota,Goodhue,Cherry grove twp,District 40-----Familien finnes også på samme sted i 1920, men jeg tror ikke at 1885 er året han emigrerte ..Skriften er dessuten så utydelig i 1910 at det er umulig å se annet enn 188... for det året han emigrerte-----Denne karen ankommer New York i 1886Anton Larsen12 Mar 1886age unknown MaleGlasgow, Scotland and Larne, IrelandNorwayUnited States of America State Of Pennsylvania-----

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Nina for fleire innlegg.Eg har diverre ikkje hatt høve til å sjekka kyrkjebøkene for Søndeled når det gjeld utvandringsåret, men eg har tidlegare prøvd passasjerlistene over Christiania og Kristiansand, utan hell!Året 1885 meiner eg at eg fann i nekrologen til Anton Larson frå 1933.Eg vonar framleis på at utvandringi til Anton er mogeleg å stadfesta og takkar nok ein gong for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.